Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 11 mai 2011

Prajitura "Buna dimineata"




Uite asa, din concurs in concurs mai postez si eu o reteta. Noroc cu organizatorii, pentru ca am intrat intr-o pasa tare zen. Nimic nu ma mai atinge, dar nici chef de chestii extra nu mai am. De aceasta data, cei de la DivaHair.ro, m-au invitat sa le trimit pentru concurs o reteta pentru dieta. E adevarat ca incerc sa gatesc cat mai sanatos, dar parca nici de dieta nu sunt preparatele. Ca atare, am ales sectiunea dulciurile in dieta, caci tocmai ce am prestat zilele acestea o super praji, din ingrediente sanatoase. Am incercat sa reunesc in aceasta prajitura ingrediente care mancate la micul dejun iti dau energie pentru intreaga zi: fulgi de ovaz, mere, banane. A iesit un dulce-nu-prea-dulce, dar tare-tare-bun. Am zis.

Ingrediente:

-100g unt
-120g zahar brun (e pacat sa il inlocuiti cu zahar rafinat- se schimba gustul)
-2 oua intregi
-250g faina
-200g fulgi de ovaz
-3-4 mere rase
-2 banane
-2 lingurite scortisoara

Mod de preparare:

Se freaca untul cu zaharul, pana ce se topeste cel din urma, se adauga ouale, apoi merele rase. Apoi punem fulgii de ovaz si faina cu scortisoara. Am amestecat totul cu o lingura de lemn, nu este nevoie de mixer. Se tapeteaza un vas cu hartie de copt, se toarna aluatul si se decoreaza cu felii de banana.



Se coace in cuptorul preincins pana cand trece testul scobitorii, iar bananele se deshidrateaza putin. Putin spus delicioasa. Am mancat o felie, si inca o felie, pana ce am observat ca farfuria e goala.



Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu