Faceți căutări pe acest blog

joi, 3 martie 2011

Baking mood






Asa, ca de final de iarna, sper eu, cand inca e frig afara si caldura din casa imi da o stare de bine, ma prinde cheful de copt diverse. In seara aceasta am facut pizza calzone si batoane impletite. Bune- bune. Calde, pufoase. In casa miroase a zambet, si a bine, si a bun.

Ingrediente:

Aluat:
-560g faina
-330ml lapte + 2 linguri pentru uns
-2 lingurite sare
-2 lingurite zahar
-4 linguri ulei de masline + 2 linguri pentru uns
-1 pliculet drojdie uscata

Umplutura calzone:
-piept de pui
-ciuperci
-cascaval
-ketchup

Mod de preparare:

Pentru aluat, am pus toate ingredientele in masina de facut paine, care le-a framantat si dospit timp de o ora si jumatate. Ordinea in care se pun in cuva masinii, este urmatoarea: lapte, ulei, sare, zahar, faina, drojdie. Am impartit aluatul gata pregatit in doua. Din prima jumatate am impletit 2 baghete, pe care le-am impletit, le-am uns cu ulei de masline si le-am presarat cu fulgi de secara.



A doua jumatate a fost impartita la randul ei in patru bucati, pe care le-am intins cat de bine am reusit in forma rotunda, le-am uns cu ketchup, le-am presarat cu cascaval ras si le-am umplut cu bucatele de friptura din piept de pui si ciuperci trase la tigaie. Apoi le-am impaturit de la mijloc, in forma de calzone. Le-am uns cu ulei de masline.



Am copt impreuna baghetele cu seminte de secara si pizza calzone la 200 grade timp de 35 de minute. La jumatatea timpului de coacere, le-am uns cu lapte caldut. Astfel se mentin moi si pufoase.







Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu