Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Lasagna delicioasa cu spanac




Ce-mi place primavara sa dau iama prin piata! Si sa umplu cate o sacosa cu verdeata, pe care sa o pregatesc in fel si chip. Verdele crud al spanacului pe mine ma cucereste definitiv, si, desi e mult de munca la spalat si curatat, gustul face sa merite tot efortul. Lasagna cu spanac se pregateste relativ simplu si rapid. Un gand, pofta de ceva bun si fuga in bucatarie! Aventura incepe asa:


Ingrediente:

-1kg spanac proaspat
-400g smantana
-2 galbenusuri
-foi lasagna
-sare, piper, nucsoara
-ulei masline
-usturoi

Mod de preparare:

Spalam bine spanacul, il curatam si il fierbam timp de 10 minute. Il trecem printr-un jet de apa rece. Il facem pasta cu un blender si il calim in 2 linguri de ulei de masline, impreuna cu 3- 4 catei de usturoi. Pentru sosul bechamel, de data aceasta, am amestecat smantana cu 2 galbenusuri, am condimentat cu piper si nucsoara.



Urmeaza operatiunea de asamblare: sos alb, foi de lasagna, piure de spanac. Ultimul strat este de sos alb, peste care am ras intr-un strat generos cascaval.



Coacem in cuptorul incins pana ce se rumeneste.



Pentru ca am mai fost intrebata, tin sa mentionez ca foile de lasagna nu se fierb inainte. Ele absorb lichidul din cele 2 sosuri si se inmoaie.

Bon appetit!

P. S.: Maine retete colorate: Verde stevie si rosu loboda. Bune si aromate la fel ca zilele de primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu