Faceți căutări pe acest blog

vineri, 1 aprilie 2011

Classic is fantastic- Urzici cu mamaliguta



Clar, reteta asta nu mai are nevoie de nici un fel de explicatie. Imi da doar senzatia de primavara, cald, frumos- desi nu prea este. Macar imi ofera sentimentul ca fac tot ce pot ca sa invoc primavara. Si cum mai bine decat cu o portie de urzici cu usturoi (recunosc ca-mi place), mamaliguta si ou ochi, pus mot deasupra sa coloreze si sa inveseleasca.
Urzicile le-am facut dupa reteta mamei, care de fapt m-a si ajutat la pregatirea lor. Nu reusesc sa le curat si sa le spal. Deci: urzici curatate, spalate bine, fierte. Apoi le-am blenduit bine- bine. Intre timp, maman a facut un sos bechamel, numai ca in loc de lapte a folosit zeama in care au fiert urzicile. Apoi am adaugat piureul de urzici, am condimentat cu sare, piper si usturoi si am mancat cu pofta cu mamaliguta si ou. Ceea ce va doresc si voua!

P.S.: Poza nu e una dintre cele mai reusite. S-au terminat bateriile si cine mai rezista sa nu manance!

Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu