Faceți căutări pe acest blog

joi, 2 decembrie 2010

Cum mi-am petrecut 1 Decembrie

Nu, nu a fost chiar sfarsitul lumii, desi vremea de afara cu celebra ploaie inghetata il prevestea. Dar a fost pe aproape. Am petrecut romaneste dar fara mancare specific romaneasca. Cum? Simplu: romaneste pentru ca, datorita minunatilor de la Enel care nu raspundeau la linia de urgenta, am ramas fara curent electric timp de 5 ore jumate.
Am servit cina la lumina lumanarilor (romantismul sfortat, bata-l vina!) cu niste oameni foarte dragi noua. Vinul (spumos) ne-a incalzit pana in varful urechilor si atmosfera placuta ne-a bucurat sufletele. Retetele, multe si inspirate, din pacate, nu vi le pot impartasi. Motivul deja l-ati intuit. Datorita lipsei de lumina, fie ea si artificiala, (naturala de cand cu vremea posomorata nu mai vedem), nu am reusit sa imortalizez bucatele gustoase. Dar promit ca, la prima reeditare, le voi posta.

Cu intarziere (multumesc Enel)- La multi ani, romani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu