Faceți căutări pe acest blog

joi, 2 decembrie 2010

Sr. Patata Reloaded

De fiecare care data cand treceam printr-un anumit mall, imi doream sa mananc apetisantii Sr. Patata. De fiecare data eram cu alta treaba pe acolo (shopping, film). Pana intr-o anumita seara, nu demult, cand, fiind in tranzit prin respectivul mall si fiind rapusi de foame ne-am infiintat fix in fata apetisantilor. Si ce mirosuri ne-au invadat narile, si ce imagini ne-au incantat privirile!! Creierul nostru a procesat si, implicit si imediat, papilele gustative au inceput parca sa simta gustul incredibil. Am comandat si nerabdatori ne-am infruptat. Dar parca nici foamea si nici pofta nu ne-au convins. Gustul nu a fost cel imaginat si dezamagirea a fost pe masura.

Asa ca am decis. Vom face acasa Sr. Patata, cu ingredientele care ne plac noua. Pam- pam.


Ingrediente:

Catitatile sunt orientative, in functie de cati si cat mancati.

-cartofi
-oua fierte
-porumb din conserva
-friptura rece de pui (puteti pune si piept de pui fiert)
-gogosari murati
-branza de capra
-sare de mare
-rozmarin
-ulei

Mod de preparare:

Spalam bine cartofii, ii taiem in doua pe orizontala, ii pensulam cu ulei, ii condimentam cu sare de mare si rozmarin si ii punem intr-un vas la cuptor.

Intre timp, nu stam degeaba. Fierbem ouale si le taiem cubulete. Taiem de asemenea cubulete branza, friptura de pui si gogosarul murat. In momentul in care cartofii sunt copti, punem deasupra lor un strat de branza, friptura, porumbul, gogosarul, ouale fierte, iar la final, inca un strat de branza. 



Introducem la cuptor inca 10-15 minute, pana cand branza se topeste si totul se rumeneste.
V-am spus cat de simplu este?



Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu