Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Pancakes cu fructe de padure

Ador diminetile de weekend. Micul dejun servit in tihna, cafeaua calduta pe care reusesc sa o savurez pana la ultima picatura. In aceasta dimineata am reusit sa ma trezesc neobisnuit de devreme, cu o pofta nebuna de pancakes. Si cum mai aveam cam 100g fructe de padure ramase de la  deja celebra tarta, am procesat una dintre retetele care de acum incolo se va pregati des in bucataria mea. Aceste pancakes sunt fantastic de bune!


Ingrediente:

-1 ou
-200g faina
-300ml lapte
-1 lingura unt topit
-100g fructe de padure
-1 lingurita praf de copt


Mod de preparare:

Se amesteca faina cu praful de copt si se adauga oul impreuna cu laptele. In principiu, tehnica este aceeasi ca la clatitele obisnuite, numai ca aluatul trebuie sa aiba consistenta smantanei. Se adauga o lingura de unt topit si fructele de padure.
Se incinge o tigaie si se unge cu unt topit. Se toarna aluatul de pancakes. Trebuie sa iasa ca niste clatite putin mai grosute. Cand incep sa faca mici gauri la suprafata trebuie intoarse pe cealalta parte, pe care se mai coc inca 2-3 minute.



Pentru ca nu am pus zahar in compozitie, le-am servit pudrate cu putin zahar vanilat si decorate cu fructe de padure.



Nu ma pot decide daca m-am indragostit de culoarea sau de gustul fructelor de padure. Cert este ca, de acum incolo, le voi folosi mai des in retetele mele.

Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu