Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 26 februarie 2011

Bagheta cu mozzarella si masline



Ochisem de mult reteta asta aici, si-am tot poftit la ea, asteptand o dimineata friguroasa de weekend in care sa coc un mic dejun. Azi am reusit sa o fac, si-mi pare sincer rau ca am asteptat atat. E incredibil de buna! Si e atat de consistenta, incat imi pare potrivita si pentru un pranz rapid.

Ingrediente:

-1 bagheta
-1 ceapa rosie mica
-200g masline
-200g mozzarella
-150g smantana
-sare, piper

Mod de preparare:

Am taiat bagheta pe lung si apoi fiecare parte in jumatate. Am tocat ceapa rosie foarte marunt si am amestecat cu maslinele fara samburi si mozzarella taiata cubulete, smantana, sarea si piperul.


Toata compozitia a mers uniform peste bucatile de bagheta, si apoi la cuptor pentru 15-20 minute la 200 grade.



Si-apoi am devorat pana ce nu a mai ramas nici o firimitura! Ceea ce va doresc si voua!

Bon appetit!

4 comentarii:

  1. Bun venit, Cris! Ma bucura vizita ta. Este o combinatie delicioasa si foarte rapid de preparat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rusen Valentina-Cristina26 februarie 2011 la 13:19

    Buna Alina! Acum ca micutul meu a implinit 6 luni am decis ca ne cunoastem suficient de mult incat sa il rog sa ma lase sa gatesc. Suntem in perioada de acomodare cu acest lucru, dar am inceput sa experimentez tot felul de retete. Ma bucur ca ai si tu un astfel de blog, iar cand voi incerca ceva din ceea ce ai facut tu, te anunt. Te pupa, fosta Serb

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, felicitari pentru micut! Am vazut cateva poze si este tare reusit. Da-mi de stire daca iti plac retetele si daca ti-au reusit. Va pup.

    RăspundețiȘtergere