Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 16 februarie 2011

Rasfat- dezmat culinar



Pentru ca A. a adoptat iar o privire galesa rugandu-ma de-un cotlet si cartofi la cuptor, si-o clatita cu gem de visine m-am executat.

Am pus carnea si cartofii intr-un vas termorezistent. Peste am turnat un strop de ulei de masline. Am aromatizat cu sare, piper, busuioc si usturoi si am bagat la cuptor la rumenit. That was easy. Mai greu cu clatitele a caror compozitie imi da batai de cap (Cami stie- ea pica la zar de cate ori am pofta de clatite). Dar am amestecat cum am vazut la ea vreo 2 oua cu zahar, faina si niscaiva arome. Le-am imprietenit cu lapte si 2 linguri de unt topit si m-am chinuit sa le intorc in tigaie. De iesit, au iesit- bune chiar.


Iaca asa ne-am rasfat-dezmatat noi. Promitem sa nu se mai repete prea curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu