Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 februarie 2011

Frittata cu broccoli, ciuperci si pui





Asadar, frittata cu "vezi ce resturi ai prin frigider si ar fi pacat sa le arunci". Eu am avut cateva bucatele de piept de pui de la o friptura la cuptor, cateva buchete de brocoli uitate intr-o punga in congelator si niste ciuperci proaspete de acum o saptamana care nu s-au incadrat in nici o reteta. Si cum vineri seara cina este intotdeauna rapida si usoara, caci incepe weekendul si incepe si nevoia de relaxare, am incropit rapid aceasta frittata. Cat s-a copt am prestat si scones, simplu si rapid, gata in 20 minute. Abia astept sa le mancam la micul dejun cu unt si dulceata. Reteta, maine dimineata, dupa ce le voi fi gustat. Dar pana atunci, frittata:

Ingrediente:

-piept de pui
-broccoli
-ciuperci
-1 ceapa rosie
-sare, piper, boia picanta
-ulei de masline
-4 oua
-3 linguri de lapte
-mozzarella

Mod de preparare:

Intr-o tigaie punem ulei de masline si calim rapid ceapa rosie taiata rondele si ciupercile feliate. Cand s-au inmuiat adaugam broccoli (eu am avut congelat, daca aveti proaspat trebuie fiert cateva minute). Saram, piperam si condimentam cu boia.


Adaugam pieptul de pui taiat cubulete si ouale batute amestecate cu cateva linguri de lapte. Coacem la cuptor pana ce se rumeneste. Se serveste ornata cu mozzarella.

Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu