Faceți căutări pe acest blog

marți, 15 februarie 2011

Ciorba de pui



Nu ma impac cu ciorbele. Nu prea spre deloc. Imi plac insa supele, preferatele fiind cele crema. Nici carnea de pui de casa nu prea imi face cu ochiul. Cu toate acestea, destul de des, desi ripostam vehement, ne alegem cu cate una bucata de pui de tara de la bunica lui A., pe care il tot alerg prin congelator pana ma hotarasc ce soarta sa ii trasez. De data aceasta l-am vazut intr-o ciorba de pui, care, surprinzator, a iesit delicioasa. Nu numai ca am mancat si eu, dar chiar mi-a placut.

Ingrediente:

-1 pui
-2 cepe
-2 morcovi
-gogosar
-radacina de patrunjel
-frunze de patrunjel
-zeama de lamaie
-sare, piper
-suc de rosii
-ulei de masline

Mod de preparare:

Am portionat puiul, l-am fiert si rasfiert pana ce carnea a fost moale. In tot acest timp am cules din oala spuma formata. Am portionat puiul. Am tocat marunt legumele si le-am calit in 2 linguri de masline. Am adaugat bucatile si supa de pui si sucul de rosii. Am lasat sa mai fiarba cateva clocote sa se imprieteneasca aromele, am potrivit la gust cu sare, piper si zeama de lamaie.



Am presarat patrunjel. Si gata. O super ciorba de pui. Cred ca o sa mai fac. Pe cuvant ca a iesit tare buna!


Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu