Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 5 ianuarie 2011

Chinese- my way

Scenariu, si nu de film, ci din viata reala (cel putin a mea). Ajungi acasa dupa o zi mai mult sau mai putin placuta si auzi vesnica intrebare: "Noi ce mancam azi?" Si incerci sa zambesti, sa dai impresia ca situatia e sub control, dar mintea ta proceseaza intens. Voi ce faceti in situatia asta? Pe mine intotdeauna ma salveaza mancarea chinezeasca. Si nu cea comandata, ci gatita in doi timpi si trei miscari. E atat de buna, ca tot cam in acelasi timp se si mananca.

Ingrediente:

-piept de pui taiat bucatele
-400g amestec chinezesc congelat
-1 ceapa medie
-2-3 linguri sos de soia
-sare, piper
-200g orez
-ulei de masline




Mod de preparare:

Se fierbe orezul nici mai mult nici mai putin decat "al dente", pentru ca il mai tragem si la tigaie putin. Se toaca ceapa marunt si se sticleste in doua linguri ulei de masline. Adaugam pieptul de pui, iar dupa 5 minute amestecul congelat chinezesc si orezul. Se continua gatirea, pana cand se evapora apa din legumele congelate si orezul devine putin crocant. Condimentam cu sare, piper si sos de soia.




O portie si pentru voi. Sunt sigura ca v-am facut pofta.



Bon appetit!

4 comentarii:

  1. aoleu...fac ulcer uitandu-ma la poze...bravo, alina!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai facut sa rad cu pofta! Te pup! E super usor de facut. Te invit la o portie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna mancarica asta si eu obisnuesc sa fac destul de des...imi place !

    RăspundețiȘtergere
  4. Lia, imi face mare placere sa te am in casuta mea virtuala! Si noua ne place foarte mult! Pup

    RăspundețiȘtergere