Faceți căutări pe acest blog

vineri, 28 ianuarie 2011

Piure de mazare

Mancarea de mazare is one of my very favourites. Marturisesc, insa, ca e prima data cand m-am gandit ca din mazare se poate face si piure. Si rau am facut, pentru ca tocmai acum am descoperit garnitura perfecta pentru peste (mai bine mai tarziu decat niciodata). Mi se pare mie, sau chiar asa este, dar combinatia piure de mazare- peste este foarte reusita. Reteta este cea clasica de piure, iar cantitatile sunt orientative.


 
Ingrediente:

-mazare (congelata am avut eu)
-unt
-sare, piper

Mod de preparare:

Se fierbe mazarea, se transforma in piure cu ajutorul unui blender. Cat este inca fierbinte, incorporam untul si potrivim de gust cu sare si piper. Reteta de incercat si de savurat!

Bon appetit!

2 comentarii:

  1. oare daca este mazare de la cutie mai trebuie fiarta sau doar incalzita? la 4000g de mazare cam cat unt sa pun, 50g sunt de ajuns? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Marius,bun venit pe slowfoodcuisine! Presupun ca este vorba de 400g mazare. Mazarea la cutie este deja preparata. Asa ca nu trebuie decat pasata si adaugat untul si sarea. 50g de unt sunt suficiente.Poti adauga untul topit si in acest fel nu mai este nevoie sa incalzesti mazarea.

    RăspundețiȘtergere