Faceți căutări pe acest blog

vineri, 28 ianuarie 2011

Tarta rapida cu mortadella si branza gouda

Reteta asta e postata acum special pentru Alexandra, care insista sa o pregateasca in acest weekend. Eu cu Alexandra facem, cumva, schimb de servicii: ea se chinuie sa-mi puna umarul la loc, eu ii arat cum se face cea mai rapida tarta ever. Enjoy!

Ingrediente:

-aluat foietaj
-mortadella
-branza gouda
-pasta de rosii
-oregano uscat
-1 galbenus de ou
-150 ml smantana

Mod de preparare:

Se decongeleaza aluatul de foietaj la temperatura camerei; nu va spun cum l-am decongelat eu in graba, ca nu e indicat sa faceti asta acasa. Il asezam intr-o tava de tarta si taiem ce este in exces. Punem deasupra un strat de pasta de rosii si presaram oregano.



Si apoi alternam 2 straturi de gouda cu un strat de mortadella.



La final turnam smantana amestecata cu galbenusul de ou si oregano uscat (again).



Coacem in cuptorul incins pana capata o crusta aurie. A mea s-a bronzat putin, dar rezultatul a fost delicios oricum.




Nota: Puteti folosi orice tip de branzeturi/cascaval/mezeluri/ierburi aromatice va place sau aveti la indemana. Rezultatul e peste asteptari pentru o reteta atat de simpla.


Bon appetit!

Un comentariu: