Faceți căutări pe acest blog

duminică, 2 ianuarie 2011

Tarta din secara cu spanac

Stiu ca imi veti spune ca n-am mai postat de mult. De gatit, am gatit, fiti fara grija. Am o avalansa de retete de aratat. Doar ca n-am mai avut nici timp si nici inspiratie pentru blog. Dar acum, gata! Incep noul an in forta. Si promit cel putin o reteta la 2 zile. Am zis! Despre tarta cu spanac pot sa va spun ca este usoara, consistenta, din categoria shabby chic. Usor de facut si de impresionat.

Ingrediente:

-aluat de tarta din faina integrala de secara- ingrediente si mod de preparare aici
-1 ceapa medie
-3-4 catei de usturoi
-500g spanac congelat
-1 ou
-250g branza de oaie
-cascaval pentru decor

Mod de preparare:

Se coace aluatul de tarta in cuptorul incins la 200 grade timp de 15-20 minute.


Intr-o tigaie antiaderenta se soteaza usor usturoiul si ceapa tocate marunt intr-o lingura de ulei de masline.



Se adauga spanacul, iar cand amestecul capata o consistenta cremoasa, se adauga branza rasa si un ou.


Se adauga peste aluatul de tarta si se coace timp de 15 minute sau pana cand umplutura capata o crusta.


Se portioneaza si se serveste decorata cu cascaval ras.



Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu